If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Перките уж си работят нормално.
Термостата трябва да е здрав, защото веднъж стигне ли 90 градуса, температурата не мърда повече. Стария термостат беше постоянно отворен и даже да е загряла, веднага щом изляза извън града и включа на щеста с 1500 оборота падаше на 70 градуса, а тоя нищо такова не прави.
Антифриза го смених преди две седмици,запалих на място да си обезвъздуши, долях малко, после покарах 30 километра и долях още малко, колкото да стигне точно преди чертичката за максимум и оттогава не е мръднал.
Колега от мненията ти разбрах само едно или си купи бензин или се научи да караш дизела Дизела си загрява бавно ако искаш по-бързо загряване го поразтривай повечко и ще загрява по-бързо
Ето сега този термостат усети че ще го ритна и реши сега да ми покаже 90град вместу 70град както до сега...
Тези дни вярно е малко по топло (околу 13град вСофия) и карам само вграда но сега не знам дали е достатъчно. Споръд вас заради високи температури + каране вграда или от чудо този термостат се е съживил ??
Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение
Ето сега този термостат усети че ще го ритна и реши сега да ми покаже 90град вместу 70град както до сега...
Тези дни вярно е малко по топло (околу 13град вСофия) и карам само вграда но сега не знам дали е достатъчно. Споръд вас заради високи температури + каране вграда или от чудо този термостат се е съживил ??
Колега от мненията ти разбрах само едно или си купи бензин или се научи да караш дизела Дизела си загрява бавно ако искаш по-бързо загряване го поразтривай повечко и ще загрява по-бързо
То разтриването е приятно занимание, ама ще вземат да ме определят за неофициален спонсор на КАТ вече.
На мен просто не ми се струва нормално тая сутрин при 6 градуса околна температура да са нужни 7 километра точно, за да стингне до 90 градуса, като втора и трета ги карам до 3000 оборота, един вид бавничко, ама и не съвсем пенсионерската.
С дедрата ми в рамките на 5-6 мин. от запалването и, без да има особено значение каква е външната температура и без да има значение дали я карам или седи на място (докато почиствам снега) в колата започва да духа топъл въздух а температурата която ми показва е някъде между средата. За около 10-тина мин. вътре е сауна !
Алфата преди няколко дена беше цялата обледена и тъй като не разполагах със стъргалка или каквото и да било средство за почистване реших да я запаля и да седна вътре да я изчакам да се затопли и да разтопи леда. Чаках-чаках..... на 10-тата мин. виждайки че нищо не става реших да и дам малко газ и започнах да я държа на 2000 оборота. И така няколко минути (около 5-6). И изведнъж чудото стана !!! Стрелката се отлепи с около половин милиметър !!! При което започна да духа не по-топъл въздух, а по-малко студен ! Реших че процеса за "разледяване" е започнал и излязох на вън за да помогна с една ръкавица и да се пробвам да остържа леда. Трудна работа ! Връщайки се 1 мин. по-късно в купето със "задоволство" установих че половината милиметър е нараснал с още толкова ама в обратната посока !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
И така цялата процедура продължи 45 мин. !!!!!!!!!!!!!!!
А просто трябваше да отида да купя хляб от фантастико.............................
С дедрата ми в рамките на 5-6 мин. от запалването и, без да има особено значение каква е външната температура и без да има значение дали я карам или седи на място (докато почиствам снега) в колата започва да духа топъл въздух а температурата която ми показва е някъде между средата. За около 10-тина мин. вътре е сауна !
Алфата преди няколко дена беше цялата обледена и тъй като не разполагах със стъргалка или каквото и да било средство за почистване реших да я запаля и да седна вътре да я изчакам да се затопли и да разтопи леда. Чаках-чаках..... на 10-тата мин. виждайки че нищо не става реших да и дам малко газ и започнах да я държа на 2000 оборота. И така няколко минути (около 5-6). И изведнъж чудото стана !!! Стрелката се отлепи с около половин милиметър !!! При което започна да духа не по-топъл въздух, а по-малко студен ! Реших че процеса за "разледяване" е започнал и излязох на вън за да помогна с една ръкавица и да се пробвам да остържа леда. Трудна работа ! Връщайки се 1 мин. по-късно в купето със "задоволство" установих че половината милиметър е нараснал с още толкова ама в обратната посока !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
И така цялата процедура продължи 45 мин. !!!!!!!!!!!!!!!
А просто трябваше да отида да купя хляб от фантастико.............................
Относно незагряването на алфата, Бобо беше писал нещо тук и има резон. Другият вариант е знаеш - термостатът да си стои постоянно отворен.
бих искал гледане на бира но там ништо не се вижда...
Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение
С дедрата ми в рамките на 5-6 мин. от запалването и, без да има особено значение каква е външната температура и без да има значение дали я карам или седи на място (докато почиствам снега) в колата започва да духа топъл въздух а температурата която ми показва е някъде между средата. За около 10-тина мин. вътре е сауна !
Алфата преди няколко дена беше цялата обледена и тъй като не разполагах със стъргалка или каквото и да било средство за почистване реших да я запаля и да седна вътре да я изчакам да се затопли и да разтопи леда. Чаках-чаках..... на 10-тата мин. виждайки че нищо не става реших да и дам малко газ и започнах да я държа на 2000 оборота. И така няколко минути (около 5-6). И изведнъж чудото стана !!! Стрелката се отлепи с около половин милиметър !!! При което започна да духа не по-топъл въздух, а по-малко студен ! Реших че процеса за "разледяване" е започнал и излязох на вън за да помогна с една ръкавица и да се пробвам да остържа леда. Трудна работа ! Връщайки се 1 мин. по-късно в купето със "задоволство" установих че половината милиметър е нараснал с още толкова ама в обратната посока !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
И така цялата процедура продължи 45 мин. !!!!!!!!!!!!!!!
А просто трябваше да отида да купя хляб от фантастико.............................
Цялата работа със разликата в загряването на двете е че едното е дизел с предкамерно горене и той си грее и даже често си прегрява като го предобриш А 166 ако искаш да загрее на място си сложи печка колата си изтива намясто А сега де
колеги тоя пич термостата бил голяма работа бе,днес сутринта паля колата и на втория км.започна парното да духа хладко,на 6 км.стрелката застана много малко под 90 градуса и повече не мръдна на никаде,а в колата АФРИКА
Comment